18 Şubat 2013 Pazartesi

KARİYERİNİN ORTASINDA YENİ BİR BAŞLANGIÇ






Uzun süren sakatlığın ardından -artık bu cümleyi kullanmak istemiyorum- toprak kort turnuvası Vina Del Mar'la dönen Nadal teklerde de çiftlerde de finalde kaybetmişti.

Özellikle tekler finali daha çok yankı uyandırdı normal olarak.Üstelik rakibi 27 yaşındaki Zeballos'un kariyerinde -o yaşına rağmen- hiç şampiyonluğu yoktu. 

Maça çıkmadan önce 'Tanrıyla oynamaya hazırım' diye twit atan Zeballos gerçekten de hazır olduğunu maç esnasında gösterdi. otoritelerce hayatının en iyi maçını oynadığı söylense de bu Rafa hayranlarının yüreğine pek de su serpmedi.

Hani derler ya duaların kabul olmuyorsa daha iyisi olacağı içindir diye Zeballos'un da o hesap. Sen hiç şampiyonluk yaşama onca yıl, sonra toprak kralını toprakta devirerek kupaya uzan. Hal böyle olunca maç sonu da Zeb açısından oldukça duygusaldı. Hüngürdedi falan haklı olarak.. burayı kısa geçiçem. O esnada ben de hüngürdüyordum zaten.

Kupayla dönmemesi mental açıdan yıpranan Rafa'ya daha da zarar verir mi diye içimiz kemrilirken Nadal'dan yastığa gömdürüp ağlatan açıklama geldi: ''bana fiziksel kuvvet, özgüven veren ve kariyerimi zirveye ulaştıran her şeyi özledim''

Brezilya Açık'ta çiftlerde David Nalbandian'la uzun süren ilk tur maçını kazansalar da 2. turdan çekilip teklere yoğunlaşan ikili finalde karşı karşıya geldi. 

Kağıt üzerinde Zeballos'tan daha zorlu görünüyordu ama ilk seti 6-2 kaybetti Nalbandian. İkinci sette de 3-0 öne geçmesine rağmen 6-3 kaybedince Rafael Nadal zorlu geçen 8 ayın ardından ilk kupasını ısırdı çok şükür. Babası Sebastian Nadal'sa maç sonunda oğlundan daha duygusaldı.




''Buradaki ilk kupamı kariyerimin başlarındayken almıştım. Umarım bu da yeni bir başlangıç olur'' diyerek tekrar gözlerimizi doldurmayı da ihmal etmedi Nadal kupayı ısırmadan önce.






Formundan oldukça uzak. Ama işte.. İnsan bir ümit RG bekliyor. O kupa en çok ona yakışıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder